رفلکس های اسیدی ذهن یک بشر

! هیچ اگر سایه پذیرد، منم آن سایه هیچ

رفلکس های اسیدی ذهن یک بشر

! هیچ اگر سایه پذیرد، منم آن سایه هیچ

رفلکس های اسیدی ذهن یک بشر

اینجا، پِرت های ذهن آشفته ی من هست، نظرات بسته شده است. چنان چه حرف خاصی دارید، با خود در میان بگذارید. این گوشه، تخته سیاه زیستگاه من است. گاهی حوالی ذهنم، زلزله ای رخ می دهد، مجروحان این زلزله، می توانند نحلالند !

لعنت خدا بر Ethan Zuckerman

پیوند های من
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

روی سخنم با شورایی هست ک نه میشناسیم از چ شخصیت هایی تشکیل یافته، و نه اطلاعاتی از محل چنین ارگانی داریم . 

ب حمداله راه مبارزه با مردم را به خوبی پیدا کردید ، خیلی ها راضی ان بنزین رو به قیمت ۱۰ هزار تومن بزنن، ولی این اینترنت صاحب مرده وصل بشه . 

از حکومت عدل علی صحبت می کنید ، شما نگران امنیت کشور نیستید ، شما نگران حکومت خود، صندلی خود و جایگاه خود هستید ، شما دنبال پابرجا بودنه ریاست خود هستید، این هیچ ربطی ب امنیت کشور ندارد . 

شما الان در جایگاهی هستید ک به خوبی می دانید مردم شما را نمی خواهند، مردم از شما بیزارند، و این تصمیم خودخواهانه ی شما ، تنفر مردم را از شما به سطح بالا می رساند.

انگار برایتان هیچ ارزشی ندارد کسب و کار این مردم همیشه مطیع جنایات شما، الان در نبود اینترنت و ارتباط ، در چه وضع اقتصادی هست، تمام دخل و خرج و هزینه های تمامی اصناف مختل شده است. 

اگر حتی علی الان بر مسند کار بود، شخص امیرالمومنین، وقتی می دید مردم با این هجمه از حکومتش بیزارن، دست از حکومت بر می داشت و ادامه ی کار را بر نظر مردم رها می کرد.

نمیدانم و نمی تونم هضم کنم ب چه چشمی ب این مردم نگاه می کنید، اما این را می دانم چنان قدرتی را صاحب هستید ک حتی وزیر کشور، رییس جمهوری ک منتخب مردم هست، با صلابت و قاطعیت نمیتواند از برقراری ارتباط این اینترنت با مردم سخن بگوید .

 

ما کاری ب حکومت و ریاست شما نداریم، سیاسی هم نیستیم و کاری ب آنچه در این مدت در این مملکت اتفاق افتاد نداریم ، اما اگر ذره ای ب حق الناس ایمان دارید ، ملت را از حداقل حق خود محروم نکنید، بیشتر از این مارا در منگنه نگذارید.

ملت ما از حداقل رفاه ممکنی که در دنیا مرسوم هست، محروم هست، اغلب قشر جامعه از خرید سرپناه برای عیال و خانواده ی خود، عاجز است ، هر روز خبر از دزدی های کلان شما یا همکاران شما، خون از رگ های این جامعه برچیده است . 

نمیدانم هدف چیست؟ شاید از این میترسید اگر اینترنت به راه افتد، ملت از صحنه هایی ک نشان از شرم ساری و خشونت شماست، و آنچه را که بر آنها گذشته ، منتشر کنند. ولی این را نیز میدانید که اولا، به راحتی میتوانید هر چیزی را که در داخل ایران و از داخل ایران ارسال می شود شناسایی کنید، دوم اینکه ملت از این وضع ب ستوه آمده اند و بالطبع کاری ب این مسایل ندارند.

هر که هستید و به هر چه ایمان دارید، و شما را به هر آنچه یا هر آنکه می پرستید ، قسم، این وضع را تمام کنید. ما از شما امنیت نخواستیم ، از طلا گشتن پشیمان گشته ایم ، مرحمت فرموده ما را مس کنید.


قشنگ ثابت کردید این مملکت، نه قانون دارد ، نه در و پیکر.

چون اگر قانون داشت، این جلوگیری شما از حق من و امثال من، ممانعت از حق بود.

حال ک هیچ مرجعی لیاقت و جربزه ی رسیدگی ندارد، ینی این قانون نیست ک مملکت را اداره می کند.

#شورای_امنیت_ملی

#امنیت_ملی

#اینترنت

۰ نظر ۳۰ آبان ۹۸ ، ۱۳:۲۹
یک بشر